Громадська рада при Комітеті з питань свободи слова

ПРОТОКОЛ № 39

 

 

03.03.2021

за допомогою електронної пошти

                                               

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Щодо проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» (реєстраційний № 5094 від 18.02.2021).

РІШЕННЯ:

1. Громадська рада при Комітетові з питань свободи слова підтримує проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» (реєстраційний № 5094 від 18.02.2021), як такий, що вирішує більшість актуальних проблем галузі зовнішньої реклами, усуває законодавчі прогалини, та створює оптимальні умови для розвитку галузі в цілому.

Законопроект виявляє системний підхід до вирішення проблем галузі, а його положення ефективно регулюють відносини на ринку зовнішньої реклами та є актуальним, оскільки на сьогодні галузь має застаріле законодавство.

Основні проблеми, які на сьогодні існують в галузі і які, зокрема, вирішує законопроект:

1) невизначеність порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами на рівні закону;

2) значні ризики виникнення корупції у сфері регулювання розміщення зовнішньої реклами на місцевому рівні, зумовлені невизначеністю єдиних процедур;

3) хаотичний характер розміщення засобів зовнішньої реклами у межах населених пунктів, відсутність вимог до технічних характеристик і естетичного вигляду рекламних конструкцій тощо;

Законопроект передбачає запровадження єдиного порядку розміщення зовнішньої реклами, встановлює чіткі вимоги та обмеження. Він пропонує модернізувати існуючу побудову системи регулювань у сфері зовнішньої реклами: закон визначає  правила гри, урядові типові правила – дають стандарти і процедури, а місцеві регулювання –  застосовують, виходячи з власних економічних, історичних і архітектурних умов. Завдяки усуненню законодавчих різночитань і визначення чітких прозорих процедур, звужується можливість для корупції місцевих чиновників.

Ці та інші положення законопроекту на думку Громадської ради та експертів у сфері зовнішньої реклами, позитивно вплинуть на індустрію, в зв’язку з чим Громадська рада пропонує Комітетові підтримати законопроект та запропонувати Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» (реєстраційний № 5094 від 18.02.2021) прийняти за основу.

2.  Погодити доповідачем по цьому питанню Костянтина Грицака.

 

Результати голосування

ПІБ

Прийняв участь у голосуванні за допомогою електронної пошти

1.

БОЛЬШАКОВА Ольга

за

2.

ГРІЦАК Костянтин

за

3.

ГУРІНЕНКО Віталій

за

4.

ІВАНОВ Валерій

за

5.

КЛІТНА Наталія

за

6.

КОВАЛЬ Ігор

за

7.

КОТЮЖИНСЬКА Тетяна

не голосував

8.

М’ЯСНИКОВА Катерина

за

9.

ОЛЬШАНСЬКИЙ Олександр

не голосував

10.

ПЕТРЕНКО Галина

за

11.

ПОГОРЕЛОВ Олексій

за

12.

РОМАТ Євген

не голосував

13.

СТРОЙКО Ірина

за

14.

ТОМІЛЕНКО Сергій

не голосував

15.

ЧЕРНИШ Антон

за

16.

ХОМЕНОК Олег

за

17.

ШНУРКО-ТАБАКОВА Елліна

за

 

Підсумки голосування:

«ЗА» 13, рішення прийнято.

 

 

Секретар Громадської ради                                                                    Костянтин Грицак


Повернутись до списку публікацій

Версія для друку