23 травня Верховна Рада вирішила повернути на доопрацювання в Комітет з питань свободи слова та інформаційної політики законопроект щодо лібералізації радіореклами цілительства, фінансових послуг, інвестування і нерухомості

Комітет
23 травня 2017, 18:00

23 травня Верховна Рада вирішила повернути на доопрацювання в Комітет з питань свободи слова та інформаційної політики законопроект щодо лібералізації радіореклами цілительства, фінансових послуг, інвестування і нерухомості.

 

За повернення на доопрацювання законопроекту № 4924 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо удосконалення регулювання реклами послуг народної медицини (цілительства), послуг, пов'язаних із залученням коштів населення, об'єктів будівництва, цінних паперів та фондового ринку на радіо)» проголосували 240 народних депутатів.

 

Рішення ухвалити цей законопроект за основу та в цілому як закон не набрало достатньої кількості голосів: лише 215 з необхідних 226. За ухвалення законопроекту за основу теж не вистачило голосів (223 за). Після цього було прийнято рішення повернути законопроект на доопрацювання.

 

Законопроект передбачає вилучити із закону «Про рекламу» вимогу зазначення реквізитів дозвільних документів у радійній рекламі послуг народної медицини (цілительства), послуг, пов'язаних із залученням коштів населення, об'єктів будівництва, цінних паперів та фондового ринку.

 

«Я переконаний, що ця інформація має залишитися в друкованій рекламі, на телебаченні, але на радіо її логічно зняти, бо дев’ять років досвіду показали, що жодна людина з радіо цю інформацію не сприйняла та не запам’ятала», – сказав автор законопроекту Владислав Севрюков, доповідаючи з трибуни.

 

Секретар Комітету з питань телебачення і радіомовлення Олена Кондратюк пояснила, що з радіо будуть прибрані «скоромовки», які дратують слухачів. Відповідаючи на запитання депутатів, коли буде прибрано рекламу шахрайських послуг, вона зауважила, що цей законопроект не стосується змісту реклами, а лише технічних характеристик. Вона нагадала, що за зміст реклами відповідальність несе рекламодавець, а за ліцензії та дозвільні документи рекламодавців відповідальність несе регулятор, який надає ці дозвільні документи.