На засіданні Комітету 17 травня 2017 року, без перебільшення, ключовим став розгляд питання про хід розслідування жорстокого вбивства білоруського, російського й українського журналіста, теле- і радіоведучого Павла Шеремета, замах на якого стався у центрі Києва 20 липня 2016 року. Днями журналісти проекту «Слідство. Інфо» разом із представниками міжнародної мережі OCCRP презентували на українських телеканалах фільм «Вбивство Павла», в якому оприлюднили деякі обставини злочину, що не були, на їхню думку, взяті до уваги слідчими. Подія сколихнула суспільство, привернула його увагу до «провисання» розслідування. Одним з наслідків презентації стало винесення питання про хід розслідування на засідання Комітету з участю представників творчої групи фільму.
Голова Комітету Вікторія Сюмар розпочала обговорення з подяки авторам стрічки, зокрема присутнім на засіданні Комітету журналістам Дмитрові Гнапу, Олені Бабінець та Олені Логіновій, за висококласну роботу, яка стимулюватиме діяльність силових структур, об’єднаних у рамках міжвідомчої слідчої групи, що працює над розкриттям цього злочину. Вона зауважила, що результати розслідування наразі могли бути іншими, якби силовики не ігнорували зусилля журналістів і тісніше співпрацювали з авторами фільму. Комітет, на переконання В.Сюмар, може стати майданчиком для налагодження такої конструктивної співпраці.
Голова Комітету поінформувала присутніх, що міжвідомча слідча група перевіряє оприлюднені у фільмі факти і до завершення цієї перевірки представники Міністерства внутрішніх справ України не готові доповідати Комітету. Цією ж причиною пояснили неучасть у засіданні Комітету представників Генеральної прокуратури України.
Присутні на Комітеті заступник голови СБУ Михайло Глуговський зауважив, що СБУ самостійно не веде розслідування і залучена до нього в рамках міжвідомчої слідчої групи. Відповідно до вимог процесуального законодавства він не може надавати інформацію щодо ходу розслідування, оскільки це прерогатива слідчого. Відтак Комітет обмежився заслуховуванням інформації журналістів, які налаштовані на співпрацю з правоохоронними органами заради досягнення результату. Депутати підтримали Дмитра Гнапа, який заявив, що готовий заради розкриття вбивства колеги набути процесуального статусу свідка, утриматись від розголошення таємниць слідства.
Обмінявшись думками, члени Комітету вирішили за кілька тижнів повернутися до цього питання і заслухати повноцінний звіт силовиків.
На засіданні було розглянуто низку законопроектів. Зокрема –обговорено два з них, головним з розгляду яких є Комітет Верховної Ради України з питань культури і духовності. Мова про внесений народними депутатами України Віктором Кривенком, Павлом Кишкарем, Олегом Ляшком та іншими проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо заборони ввезення на український ринок друкованої продукції з території держави-агресора, реєстраційний № 6291 від 5 квітня 2017 року, а також альтернативний щодо нього проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поетапної заборони ввезення на територію України видавничої продукції з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України, реєстраційний № 6291-1 від 20 квітня 2017 року, авторами якого є народні депутати України Роман Семенуха та Олександр Опанасенко.
Метою цих проектів є запровадження механізму заборони ввезення в Україну з території держави-агресора та тимчасово окупованої території друкованої продукції пропагандистського характеру. За результатами обговорення Комітет прийняв рішення направити обидва документи на доопрацювання суб’єктам права законодавчої ініціативи.
Відбувся також розгляд внесеного народним депутатом України Дмитром Голубовим проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пропаганди чи реклами наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів чи прекурсорів, реєстраційний № 6307 від 6 квітня 2017 року. Проект не знайшов підтримки парламентаріїв. Це зумовлено, зокрема, тим, що правові та організаційні засади державної політики щодо обігу в Україні обігу в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів визначаються Законом України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори». Натомість автор пропонує заборонити будь-яку рекламу, не передбачивши відповідних змін до спеціального Закону, який містить норми щодо врегулювання цих питань. Учасники обговорення висловили також зауваження щодо термінології законопроекту.
Вирішено запропонувати профільному Комітетові з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду в першому читанні зазначений законопроект відхилити.