СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань свободи слова та інформації

від 18 вересня 2013 року

веде засідання голова комітету М.В.ТОМЕНКО

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Доброго дня. Сьогодні … фракційно-партійний день, і є пропозиція… Наші колеги з Партії регіонів намагаються послухати саме головне і ключове, щоб не відступити від "генеральної лінії партії" і прибудуть на засідання. Ми все-таки, щоб вони не плуталися у генеральній лінії, дозволили їм попрацювати там. Підійдуть. "Свобода" теж визначається, як їм рухатися, тому теж підійде наш колега.

І є пропозиція у нас, по перших двох питаннях інформаційно я вам скажу, яка ситуація у нас зараз з бюджетним фінансуванням, і ми можемо, так би мовити, це питання розглянути, а коли справа дійде до  законопроектів, я думаю, що колеги підтягнуться.

Ми, коли ставили питання про фінансування, виходили з того, що уряд  до 15-го нам проект бюджету зареєструє і ми як комітет мусили б подивитися, щоб підстрахувати братські нам структури, я маю на увазі і Національну раду з питань телебачення і радіомовлення, Держтелерадіо, Перший національний, Національну радіокомпанію, "Голос України", інші видання.

На сьогодні ситуація вам відома. Формально законопроект як зайшов, так і вийшов, точніше, бюджет. Поки ми його не бачили, тому ми зараз в непростій ситуації. Ми реально не знаємо показників по фінансуванню медіа на 2014-й рік, і тому моя пропозиція така, що ми отримали на сьогоднішній день, ситуація з фінансуванням "Голосу України" є документ і вдячний головному редактору, є в нас матеріали по Національній раді, які підготували і на чолі з Головою Нацради Володимиром Манжосовим тут наші колеги присутні. Перший національний і його керівник Олександр Пантелеймонов уклінно просив, він сьогодні у бюджетному комітеті захищає гроші, які мусять за 2013-й рік отримати, ще не до 2014-го року.

Значить, Держтелерадіо якась дивна ситуація… Може б ми, Прем'єр-міністру написали б. Там наш апарат натрапив на якогось заступника, який хотів уточнити, що це за збіговисько у парламенті збирається, чи їм треба приходити, чи не треба. Якщо ви не заперечуєте, я Прем'єра проінформую, що там є заступники, які не хочуть на збіговисько у парламент ходити. Я думаю, що ми прізвище вияснимо його, щоб трохи простимулювати його активну діяльність.

Тому моя пропозиція така. Матеріали ми Нацради беремо до роботи, "Голосу України" беремо до роботи. "Перший національний" готовий на наступне засідання… ну заздалегідь дати, щоб ми познайомилися, бо  обговорювати треба, аби ми документи отримали раніше. І сподіваємося, що там Держтелерадіо воно трохи до пам'яті дійде до голови Держтелерадіо, теж отримаємо документи, від них матеріали, оскільки протягом року ми допомагали їм фінансування отримати. Щось, очевидно, збій якийсь у них там відбувся з тим фінансуванням. І будемо виходити з того, що в п'ятницю презентація бюджету відбудеться. Якщо вона відбудеться, презентація бюджету, теоретично ми на наступному тижні хоч побачимо, так би мовити, першу версію бюджету і тоді можна буде на наступному засіданні переговорити і про виконання, і про плани, які у нас є.

Я думаю, що нам важливо захистити наші всі структури в частині фінансування. Тим більше, що на сьогоднішній день незрозуміло, як Мінфін працює з нашими структурами. Поки що ніхто реальних пропозицій не бере, тому ми в робочому  порядку, якщо не буде у вас зауважень, працюємо з нашими братніми організаціями, парламентський контроль який ми здійснюємо і контактуємо з урядом, щоб розуміти, коли ми можемо отримати першу версію цифр. Тим більше, що… ви знаєте, що ми по Бюджетному кодексу можемо включитися тільки до першого читання після презентації. Далі вже ми не маємо права вносити зміни. Як тільки буде презентація, може ми тоді взагалі зберемося не у визначений час, а в момент, коли отримаємо цифри бюджетні, щоб ми зібралися тільки з одного цього питання. Документи ми вам роздамо. Ми пройшлися по цифрах, швиденько подали пропозиції до першого читання, бо очевидно, що цифри, як завжди, будуть  занижені, щоби ми попідстраховували фінансування на 2014 рік.

От така інформація моя. Нема з цього приводу що приймати ніякі рішення, тому я ще раз перепрошую колег з Національної ради і головного редактора "Голосу України", що ми поки що в такому режимі моніторингу… очікуванню. І ваші пропозиції ми маємо ті, що ви передали, і працюємо тоді, щоби допомагати в отриманні фінансування.

Друзі! Якщо нема до "Голосу України" і Нацради запитань, то давайте, рухаємося по законопроекту.

Дякую, друзі. Ми на зв'язку тоді.

Шановні колеги, ми взяли низку законопроектів, де ми перші або другі. Оскільки ми активно з вами попрацювали, таких фундаментальних законопроектів у нас визначального характеру немає. Тому ті, що у нас, або ми йдемо як перший комітет, або як другий комітет, ми сьогодні сформували.

Давайте, починаємо по порядку денному. Як у нас появиться кворум  то ми тоді будемо вже приймати рішення. А зараз просто обговоримо.

Є у нас серйозний законопроект, по якому треба обмінятися. Це про відкритість використання публічних коштів, групи авторів, 2012а (Оробець, Пишний, Головко, Чумак, Медуниця, Калетник). Всі фракції практично представлені.

Про що йде мова. Мова йде про необхідність запровадити в законодавстві термін "публічні кошти". І виходячи з цього терміну створити єдиний веб-портал для щоквартального оприлюднення інформації по використанню коштів розпорядниками та одержувачами коштів державних місцевих бюджетів. Встановити адміністративну відповідальність за порушення цього.

І відповідно цілу низку новел внести до законопроекту про здійснення державних закупівель.

Бюджетний комітет категорично проти такого підходу. Вважають, що ламається нинішня система інформування. А оскільки, за версією бюджетного комітету, ця інформація, значна частина з неї має оприлюднюватися на сайті Міністерства фінансів. Частина інформації щодо державних закупівель мусить розміщатися теж на окремому відповідному сайті.

І тому вони вважають, що створення ще одного єдиного веб-сайту, це додаткові кошти. Оскільки додаткові кошти, то вони проти, проти такого підходу. Давайте обміняємося думками, оскільки тут велика група депутатів. І практично всі фракції представлені. Що, як нам рухатися з цим законопроектом? Може, дійсно, пустити на перше читання та подебатувати в залі? Як нам рухатися. Тому що є проблема сьогодні з інформацією, особливо по державній закупівлі, як воно відбувається, де вони, що вони, розкидані по різних сайтах і так далі, так далі. Тому, друзі, хто хотів би висловитися? Прошу.

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Дякую. Зважаючи на те, що цей законопроект, справді, внесений багатьма нашими колегами хочу сказати, що додаткові кошти, які потрібні на розробку веб-порталу – це мізер порівняно з тими коштами, які тікають з державного бюджету через закритість всіх цих фінансових перерахувань. Тому мені здається, що відкритості мало не буває. А колеги, які це подавали, вони, в принципі, мають досвід роботи з бюджетом і роботи в комітетах, тому я пропоную підтримати їхню пропозицію. Дякую.

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Шановні колеги, які будуть думки? Підтримати …

АБДУЛЛІН О.Р. Підтримати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте ми рекомендуємо нашим колегам, які підтягнуться, підтримати наше рішення…

 

АБДУЛЛІН О.Р. Микола Володимирович, ми можемо, якщо ми тут всі підтримаємо…

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ні, так ще підійдуть, зараз, ми ж домовлялися, що і Мірошниченко, і Баграєв, і Бондаренко підтягнуться. Ми рекомендуємо, і наше рішення: на першому читанні. Всі зауваження бюджетного комітету хай вони між першим і другим читанням тоді, так би мовити, з ними працюють.

Давайте підстрахуємося голосуванням. Хто за те, щоб до першого читання підтримати, прошу голосувати. Одноголосно.

Давайте, Ігор підійде, Ігор вмотивує це непросте кадрове питання, оскільки тут юристи займають критичну позицію стосовно прецедентності і можливості нам повертатися до теми членів Нацради. Але оскільки він автор, давайте посунемо це далі. Олена Бондаренко, сподіваємося, так само підтягнеться, тож просуваємось далі.

І йдемо по законопроекту 2530 Нечипоренка, який я мусив вам доповідати, 2530: щодо здійснення вищими навчальними закладами на платній основі інформаційної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах.

Колеги, йдеться про те, що пропонується надати право вищим навчальним закладам на договірній основі здійснювати інформаційну діяльність в загальноосвітніх навчальних закладах, перераховуючи цим закладам кошти, які використовуються на забезпечення матеріально-технічної бази навчального процесу. Вищий навчальний заклад, надаючи при цьому інформаційні  послуги  в середній школі, повинен за це платити. То я так розумію, що це ідея, яка надійшла десь з вузівського середовища, значить, шукається варіант, як вижити закладам освітнім. Але тут проблема полягає в тому, що у нас більшість загальноосвітніх закладів  не здійснюють і не мають права вести фінансову діяльність. Ви знаєте, що в школах, наприклад, принцип такий, що  створюється благодійний фонд, на зборах  голосується, там батьки здають - і потім  цей благодійний, чи директорський, так званий фонд, значить,  про нього звітують. Тому тут є складність, щоб ми не комерціалізували і щось не придумали ми з  цією ідеєю. Тому я так  зрозумів,  що це воно з вузів, вищих навчальних закладів, можливо,  ця ідея появилася у нашого автора.

Більше того, тут така історія, що, оскільки, ну я займаю таку точку зору, що,  ви пам'ятаєте, з  цим Законом  про вищу освіту,  ми вже 3 роки про нього говоримо і все-таки дійшли думки,  що говорити про нову редакцію  закону, щоб ми його не чіпали. Вже хай комітет братський працює,   підготує разом з Кабміном.

Ставлю на голосування  спільну нову редакцію, і вони тоді  за ці платні   речі визначаться. Давайте тоді делікатно його відхиляємо і автору рекомендуємо  всі пропозиції надіслати Комітету з питань освіти  і науки, значить,  і в робочу групу, яка займається редакцією Закону про вищу освіту. Отака пропозиція. Хто за це,  прошу голосувати. Підтримується  одноголосно.  

Я цей, Рустам, якщо ти готовий, поінформуй нас про 2250а, а я зараз подивлюсь цей Наливайченка законопроект.

РАУПОВ Р.Б. Ну, ми розглядали цей законопроект на експертній групі, до складу якої я входжу. Пропоную підтримати не тому, що Валентин Наливайченко, а там є влучні пропозиції щодо забезпечення відкритості і гласності роботи комітету, в яких ми всі  зацікавлені. Тому це питання наше фахове, і треба підтримати для того, щоб …

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Про комітети ти зараз кажеш?

РАУПОВ Р.Б. Так, так.

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Ану, давайте уточнимо ще раз, що Наливайченко пропонує. "Пропоную забезпечити…"

РАУПОВ Р.Б. У мене зараз немає під рукою.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Зачитую вам пропозицію. "Пропоную додати до Закону "Про комітети Верховної Ради України": "Комітети зобов'язані, крім випадків, передбачених цим законом, за допомогою відповідних структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України забезпечувати відеоспостереження в режимі реального часу за своїми засіданнями, слуханнями в комітетах. Трансляція відеозображення та аудіоряду здійснюється на веб-сторінки комітетів, на всі нові сайти Верховної Ради в глобальній інформаційній мережі Інтернет. Порядок здійснення відеоспостереження за засіданнями, слуханнями визначається відповідним положенням, яке затверджується Головою Верховної Ради України".

Тобто ідея правильна. Тільки як її забезпечити технічно? От тепер виникає у нас питання.

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Я думаю, Микола Володимирович, ми його підтримаємо, а вже технічну сторону нехай автор.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, я вважаю, все правильно, щоб люди тоді… До речі, ми знімемо питання і багатьох журналістів, які не попадають на комітети. Вони можуть собі: сіли на сайті - і дивитися, як іде…

ГОЛУБ О.В. Мы собираемся в разных помещениях, иногда на третьем этаже. Как это обеспечить? То есть мы сами будем нарушать….

(Шум у залі)

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, тут виходить, дивися, він пропонує забезпечити, ми це не забезпечимо, відповідні служби Апарату Верховної Ради.

ГОЛУБ О.В. Так это же снова изменения в бюджет. То есть на финансирование на это

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте, дивіться, моя так сама пропозиція: щоб ми не були проти того, щоб транслювалися комітети, нехай транслюються, але ми кажемо, наша пропозиція така, що підтримати, але в цілому за умови, якщо автор спільно з Апаратом Верховної Ради розкаже механізм фінансування, як це буде робитися. Як це зробити, тому що ми не розуміємо.

Тобто ми за ідею, щоб всі засідання комітету були в Інтернет-просторі. А як це зробити, нехай він сідає і думає до першого читання з комітетом.

ГОЛУБ О.В. Николай Владимирович, я вспомнил последние дни комсомола. Они с какими-то идеями выходили, они писали резолюцию: "Идею поддежать, денег не давать".

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, от ми приблизно так само, у нас приблизно таке.

Прошу.

СТЕЦЬ Ю.Я. Я так розумію, що мова йде  про публічність і  трансляцію комітету в Інтернеті?

ГОЛОВУЮЧИЙ. Про трансляцію в Інтернеті.

СТЕЦЬ Ю.Я. У мене є пропозиція, по-перше, там по інших комітетах таке… треба боротися за свій. Пропозиція наступна: щоб засідання нашого комітету транслювалося, я думаю, що треба  попробувати поговорити  з дружнім телеканалом TВi, можливо, вони погодяться на це - і будуть транслювати наші засідання.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ні, тут якраз  поки що каналів немає,  на щастя, мова йде про…

СТЕЦЬ Ю.Я. Ні, я в такому, в дружньому порядку домовитись…

ГОЛОВУЮЧИЙ.  А, так можна, в такому…

По веб-сторінках. До речі, чесно кажучи, це може  й нормально нам в першому читанні, щоб нам, Микола……….. познайомитися, може, нам подумати взагалі з цим десь провести чи круглий стіл, чи робочу зустріч в Апараті, хто займається цими речами. Щоб ми хоч розуміли, скільки людей і що відбувається, хто цю інформаційно-технологічну складову у Верховній Раді здійснює. Бо, чесно кажучи, я далекий від цього. Тобто це ж цілий підрозділ якийсь в парламенті працює із сайтами. До речі, ви знаєте, як із сайтами ми працюємо, так? Значить, що ми ставимо інформацію, що  відбулося засідання комітету. Вона не стоїть у нас, там "ответственный человек", значить, дивиться. Потім цей "ответственный человек" дозволяє - і ми тоді, тільки тоді на нашому сайті появляється інформація, що відбулось засідання комітету.  Це така радянська, архаїчна якась  історія.

Тому, може, в контексті цього комітету нам подумати провести якесь таке зібрання, бо нас критикують,  ну, нас менше: і за сайти нефункціональні, і погану роботу з Інтернетом Верховної Ради. Може, окремо якусь нам, дійсно, таку дискусію провести про Інтернатизацію  Верховної Ради?

Давайте запросимо їх, хай вони підготуються, і, зокрема, оці запитання, починаючи з того, як вони здыйснюють управління веб-сайтів комітетів, веб-сайтів Верховної Ради і так далі. Тому …

Да, Юра, прошу.

СТЕЦЬ Ю.Я. Якщо можна, я просто під стенограму.

У мене вже третій  рік, тобто з закінчення того скликання, і вже це скликання, не працює електронна пошта. Я знаю, що це так само  відбувається по деяким іншим депутатам. Просто не надходять листи, і, очевидно, я тоді не можу реагувати на звернення, а журналісти кажуть, що я порушую Закон "Про доступ публічної інформації". Якщо можна якимось чином  звернутись від комітету…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Так давайте на ці теж питання їх запрошуємо, і ми їм накидаємо,  значить, їхня концепція роботи з сайтами комітетів, як вони пропонують удосконалити; робота з електронними адресами і відповідями. Щоб ми тоді їх послухаємо...

СТЕЦЬ Ю.Я. А, це частина, це частина роботи депутата просто.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, да, давайте тоді таким. Да, Микола Леонідович.

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Я пропоную, справді, може, підбивати підсумки. Підтримати цей законопроект, тому що в конгресі чи в будь-якому парламенті це публічний відкритий акт, і його можна подивитися. Однозначно підтримати. А те, про що ми всі говоримо, - це важливі питання: із поштою… Це треба обговорювати. Тут треба підтримати...

ГОЛОВУЮЧИЙ. Да, да. Добре.

 Є пропозиція: підтримати в першому читанні ідею, значить, закону, значить, який треба доопрацювати з Апаратом. Хто за це, прошу проголосувати. Одноголосно підтримується.

Але так само ми вже, щоб не повертатися, що ми запрошуємо відповідний департамент, щоб поінформував нас про роботу з комітетівськими сайтами, електронними поштами депутатів тощо.

І ті два ми перенесли, і ще законопроект Денисової і Сенченка. Пане Рустам, будь ласка.

РАУПОВ Р.Б. Дякую. Ну, пропонується проект Закону про єдині принципи пенсійного забезпечення громадян та стипендії працівникам культури, освіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення та деяким іншими категоріями осіб. Мова йде в законопроекті про право на встановлення стипендії відповідно до цього закону: мають особи, які  досягли пенсійного віку, передбаченого статей 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", яким призначено пенсію за віком, по інвалідності чи у зв'язку з втратою годувальника. Ще мова йде про журналістів, державних або комунальних засобів масової інформації за наявності стажу роботи на цих посадах та/чи або посадах державних службовців, та або посадах державних службовців, та або  на посадах в органах місцевого самоврядування не менше, ніж 10 років для осіб за умови звільнення із зазначених посад та які вийшли на пенсію з посади журналіста. Пропонується внести декілька змін, ну, наприклад, статтю 16 Закону України про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналіста. Особам, які вперше, починаючи з 1 січня 2014 року прийняті на чи призначені, чи обрані на посади працівників засобів масової інформації, пенсія призначається на загальних підставах відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове держане пенсійне забезпечення". Так, ще декілька  особливостей.

 У разі поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час виконання службових обов’язків у місцях надзвичайних подій, журналіст або прирівняний до нього працівник має право на призначення додаткової пенсії за віком відповідно до Закону України "Про загальне обов’язкове державне пенсійне страхування". Але ж не раніше, ніж за 5 років до досягнення пенсійного віку.

Ну, моя пропозиція – запропонувати Комітету в справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу вказаний проект Закону. Дякую за увагу.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, а я тут розумію, що крім журналістів, тут ще інші категорії, да? Освіта, культура, да? Ну, дивіться…

РАУПОВ Р.Б. Так, так. Ну дуже багато звернень є. Я розумію, що наші колеги…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я бачу, що ми нейтральну можемо тут позицію зайняти, тому що… Це комітет все рівно, да, комітет це пенсійного, ад? Пенсійного, да? Ми тут другий комітет.

Є пропозиція запропонувати Комітету Верховної Ради з прав пенсіонерів, ветеранів та інвалідів рекомендувати Верховній Раді України  прийняти за основу.

Да, прошу. Щось Микола Леонідович має зараз…..

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Ні, я не "за", я утримаюсь. Справа в тому, що там є деякі абсолютно логічні новели, коли ми говоримо про тих журналістів, які постраждали, справді держава має за них дбати, в нас страхування немає. Але коли ми говоримо про пенсійне додаткове забезпечення стипендій тільки працівникам державних і комунальних ЗМІ, то це порушує в принципі рівність. А чому? Чим журналіст, який працює в приватній газеті, гірший від державного чи комунального? Тому, я утримаюся по цьому. Частково – так, там є якісь речі…

(Загальна дискусія)

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Друзі, була перша пропозиція підтримати?

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Почекайте! Ще раз кажу, я сам просто утримуюсь, пояснюю мотивацію свого утримання. Якщо ми зрівняємо в правах, ми ж не можемо бути популістами до нескінченності. Якщо ми всім журналістам даємо надбавки, то виникає питання, при всі повазі до наших колеги, чому ми не даємо надбавки всім, там, слюсарям, наприклад.

Розумієте? Просто, в даному, а викреслювати журналістів, з політичної точки для нас, це буде …..

ГОЛОВУЮЧИЙ. Не треба. Шановні колеги! Враховуючи, що це не наш комітет, не наш комітет, давайте ми підтримаємо, передамо. Ану, хто підтримає, хто не підтримає.

Хто за те, щоб підтримати даний законопроект, прошу голосувати. П'ять. Хто "проти"? Немає. "Утримався" – один. Рішення прийнято.

Хай комітет Сушкевича займається. Тут, я так випадково глянув, 9 депутатів однієї братської фракції це запропонували. То хай вони розбираються там, в комітеті між собою.

Давайте, дивися, Юро, ти зараз глянь. Ми проголосували Оробець, Пишного про відкритість публічних коштів. Ми підтримали, коли тебе не було.

І підтримали… Що ми підтримали? І відхилити Нечипоренка: за комерційну діяльність. Два законопроекти.

СТЕЦЬ Ю.Я. Там згідно Регламенту треба ще раз поставити на переголосування. В стенограму, так, щоб зафіксувати.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Давайте ще раз проголосуємо. Отже, перший наш законопроект: про відкритість використання публічних коштів. Була пропозиція - підтримати. Хто за це голосування в першому читання? Одноголосно приймається.

Пропозиція, законопроект Нечипоренка про …… основу інформаційної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. З огляду, як ми сказали, що вони не ведуть ці навчання. Значить, відхилити. Ще раз проголосуємо, відхиляємо. Значить, це вже, Наливайченко, ти голосував вже, да? Наливайченко голосував.

Значить, у нас залишається два законопроекти. Законопроект, який Бондаренко мусила нам доповісти: про статтю 1 Податкового кодексу щодо визначення механізму сплати окремих платежів.

Хто з Апарату займався? Два слова може сказати, про що йдеться тут? Не будемо тоді? Давайте тоді ми питання по Мірошниченку і по …….. Мірошниченко по цій постанові і по Олені це перенесемо. У нас в спєшки нема, ми тут  другий комітет.  Да, Рустам.

РАУПОВ Р.Б. Микола Володимирович, я, по-перше, хочу нагадати, коли ми спілкувалися з вами з представниками засобів масової інформації на Житомирщині, до нас звертався головний редактор "Сільського життя". І от я хочу звернути увагу колег, що надійшов лист від "Сільського життя", щоб ознайомилися, да, і щоб апарат наш відреагував для того, щоб підготував певні от реакції. Ну, наприклад, тут є запитання, на які нам…

ГОЛОВУЮЧИЙ. Я вже зрозумів, ми підготували, я підписав вже, да? Я вже підписав по цій газеті. Єдине, що в "Різному" нам порадьте ще, може, на наступний день там надійшла до нас письмова, там Міняйло до нас звернувся публічно. Значить, нема в нас письмово звернення по Віктору Міняйлу, що радіо "Свобода" працював, не було? Бо я в пресі прочитав, що він десь виступав.

Давайте таким чином, оскільки  в даному  випадку він телебачення представляє, може, Микола Леонідович, може, дізнайся там, що до чого, яка ситуація, значить: чи прокуратура не працює, чи міліція. В разі потреби тоді ми можемо поставити.

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Якщо є письмове звернення, то є…

ГОЛОВУЮЧИЙ. А, ми відправили?

_______________. Ми відправили.

ГОЛОВУЮЧИЙ. Не чекаючи його звільнення, да? Не чекаючи його. Ні, просто він вчора чи позавчора виступив, я в Інтернеті прочитав, що "я звертаюся до Комітету з питань свободи слова, підключіться", щось таке. Прокуратура своє звернення дала, що все нормально, "ми там займаємося" і так далі.

КНЯЖИЦЬКИЙ М.Л. Я готовий подивитися  це.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Треба глянути може, прокуратуру запросимо і його. І знімемо цю ситуацію.

БОНДАРЕНКО О.А. Прошу підтримати внесений Кабміном законопроект реєстраційний № 3093 про внесення змін до статті 1 Податкового кодексу України щодо визначення механізму сплати окремих платежів.

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Добре. Хто за. Одноголосно.

Тепер, друзі, дивіться. Ми домовилися таким чином: законопроект 3056 переносимо, немає Мірошниченко нам не горить, можемо і пізніше. Значить, в мене пропозиція: давайте залишаємо в силі і все-таки по грошах. Значить, як тільки в Верховну Раду зайшов на презентацію бюджет, значить, ми свою частину медійну, зразу виймаємо, ви всі отримуєте - і ми тоді збираємося оперативно. Буде можливість - можемо навіть в перерві там на годину зібратися. Тому що, ще раз кажу, якщо ми не встигнемо до першого читання, в нас тоді ж ніхто пропозицій не прийме. Тому у такий спосіб домовляємося.

Наступну дату поки не визначаємо засідання, будемо дивитися по ситуації бюджетній. Добре. Дякую. Друзі, до роботи тоді.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Стенограми засідань Комітету 2016 рік”

22 грудня 2016 09:29
16 листопада 2016 17:03
02 листопада 2016 17:44
19 жовтня 2016 15:44
05 жовтня 2016 20:00
21 вересня 2016 09:54
07 вересня 2016 20:15
13 липня 2016 09:44
06 липня 2016 09:44
15 червня 2016 09:44