Анонси подій

Перейти до розділу
20 вересня 16:19
Чергове засідання Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики відбудеться 04.10.2017 р. докладніше
20 вересня 19:00
Комітет обговорив інцидент у Кончі-Заспі, розглянув низку організаційних питань та рекомендував парламенту до прийняття кілька законопроектів докладніше
14 вересня 17:00
Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар взяла участь у роботі Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення докладніше
13 вересня 12:42
Комітет з питань свободи слова та інформаційної політики за підсумками поїздки у прикордонні райони Одеської області запропонує алгоритм вирішення проблем інформаційної безпеки у регіоні. докладніше
06 вересня 19:00
Попереду – виїзне засідання в Одесі, проведення парламентських слухань та чималий обсяг вже заявлених і нових законодавчих ініціатив докладніше
31 липня 17:04
Робочий візит Голови Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторії Сюмар в зону проведення антитерористичної операції докладніше
19 липня 17:06
Нарада щодо українських книжок для Сходу країни

 

докладніше
17 липня 17:00
Заява Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики стосовно затримання Станіслава Асєєва докладніше
17 липня 15:00
У Комітеті відбулась робоча нарада з питань удосконалення законодавчого регулювання зовнішньої реклами  


докладніше
Аудіо Фото

Медіа-архів

RSS

Засідання Комітету 20.09.2017

12 Фото

Голова Комітету В.Сюмар 14.09.2017 взяла участь у засіданні Нацради

4 Фото

Робоча поїздка членів Комітету до Одеської області 9-12.09.2017

3 Фото

Засідання Комітету 06.09.2017

11 Фото

Надрукувати Збільшити зону перегляду

Звіти про роботу Комітету

28 жовтня 2014, 09:23

З В І Т про виконану роботу Комітетом Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації протягом сьомого скликання (грудень 2012 р. – жовтень 2014 р.)

З В І Т

про виконану роботу Комітетом Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації  протягом сьомого скликання 

(грудень 2012 р. – жовтень 2014 р.)

 

І. Дата створення комітету, склад та його структура.

         Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації створено Постановою Верховної Ради  України «Про перелік і кількісний склад комітетів Верховної Ради України сьомого скликання» від 13 грудня 2012 року № 6-УІІ.

Відповідно до Постанови «Про комітети Верховної Ради України сьомого скликання» від 25.12.2012 р. № 11-УІІ головою Комітету  обрано        Томенка М.В., а також обрані: першим заступником голови Комітету – Бондаренко О.А., заступниками голови Комітету - Баграєва М.Г. та Мірошниченка І.М., секретарем Комітету – Голуба О.В.

До складу Комітету ввійшло десять народних депутатів, що репрезентували всі парламентські фракції.

На засіданні Комітету 26 грудня 2012 року (протокол № 1) була затверджена структура Комітету у складі трьох підкомітетів:

         підкомітет з питань телебачення і радіомовлення;

підкомітет з питань друкованих засобів масової інформації та Інтернету;

підкомітет з питань реклами.

Згідно Постанови «Про внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про комітети Верховної Ради України сьомого скликання» від 19.06.2014 р. № 1524-УІІ Мірошниченка І.М. обрано  членом Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, відкликавши його з посади заступника голови Комітету з питань свободи слова та інформації; Раупова Р.Б. обрано членом Комітету з питань національної безпеки і оборони, відкликавши його з посади члена Комітету з питань свободи слова та інформації; Чорну Г.М. обрано заступником голови Комітету з питань свободи слова та інформації; Крутія В.І. обрано членом  Комітету з питань свободи слова та інформації;

         На завершення скликання до складу Комітету входить 10 народних депутатів.

        

ІІ. Цілі, завдання та основні напрями законотворчої роботи. Основні здобутки по законодавчому врегулюванню питань, які знаходилися у віданні комітету.

         За період І – УІ скликань профільний комітет (він мав незначні варіації в назві) напрацював, а Верховна Рада України ухвалила низку Законів, створивши основу системи інформаційного законодавства України, що мало важливе значення для діяльності засобів масової інформації незалежної України, розвитку свободи слова. Проте на початку нинішнього століття чинні закони певною мірою почали вступати в суперечність з практикою роботи засобів масової інформації, не сповна відповідати вимогам часу.

         Відтак характерною і визначальною ознакою діяльності нинішнього складу Комітету став напрямок на принципове, кардинальне і системне вдосконалення  діючої нормативної бази, яка відповідала б потребам життя, нормам і стандартам європейського законодавства. Члени Комітету спільно з працівниками секретаріату спрямували зусилля на підготовку нових редакцій основоположних законів в інформаційній сфері: «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», нової редакції Закону «Про доступ до публічної інформації», нової редакції Закону «Про інформацію»  та ін. При цьому зберігався стратегічний курс на формування єдиної цілісної системи правового врегулювання діяльності засобів масової інформації, довершеності і розширення правового поля  за умови дотримання чинних базових принципів.

         Саме такий підхід дав позитивні результати, забезпечив розвиток вітчизняних засобів масової інформації. Аби визначені основні завдання правового врегулювання в контексті розвитку демократії та громадянського суспільства були втілені в життя і відповідали базовому принципу свободи слова та інформації, формуванні повноцінного  національного інформаційного простору, забезпеченні  належного місця України в світовому інформпросторі, з ініціативи членів Комітету були створені робочі групи по напрацюванню законодавчої  бази. Продовжила роботу Громадська рада із свободи слова, яка відразу стала активним чинником у законотворчій роботі.

         Протягом 2012-2014 років Комітет провів 36 засідань на яких розглянуто 199 питань, в тому числі 125 - по контролю за виконанням законів  і постанов. На розгляд Верховної Ради подано 69 питань з висновками Комітету. Опрацьовано 4348 листів і звернень громадян та розглянуто 432 листи щодо доступу до публічної інформації.

         Наслідком цього стало введення в дію  5 законів України:

         «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України»;

         «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації»;

         «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про інформацію» (у новій редакції) та Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

         «Про внесення змін до Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (щодо дострокового припинення повноважень членів ради)»;

         «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення)».

Ухвалені Верховною Радою України законодавчі акти мають  політичне, гуманітарне, соціально-економічне та культурне значення.

З прийняттям Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» виконано основне завдання  внутрішньої політики України у гуманітарній сфері та виконано зобов’язання України, що  випливають з її членства в Раді Європи (пункт 12.4. Резолюції ПАРЄ №1466 про виконання обов’язків та зобов’язань України).

Суспільне мовлення створюється Кабінетом Міністрів України на базі Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України, Державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба «Українське телебачення і радіомовлення»; Державної телерадіокомпанії «Культура», обласних державних телерадіокомпаній, Державної телерадіокомпанії «Крим», Київської державної телерадіокомпанії, Севастопольської державної телерадіокомпанії; Української студії телевізійних фільмів «Укртелефільм», що реорганізовуються, утворюється юридична особа публічного права «Національна суспільна телерадіокомпанія України».

Одним з головних принципів суспільного мовлення є його незалежність управління та поточної діяльності від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, політичних партій, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, як це передбачено міжнародними стандартами.

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації» розроблено з метою забезпечення належної реалізації рекомендацій Парламентської Асамблеї Ради Європи стосовно гарантування прозорості власності на засоби масової інформації, тобто передбачено обмеження щодо монополізації телерадіоорганізацій промислово-фінансовими, політичними та іншими групами чи окремими особами, а також гарантовано захист телерадіоорганізацій від фінансового і політичного тиску з боку фінансово-політичних груп та органів державної влади і органів місцевого самоврядування, встановлено заборону заснування телерадіоорганізацій іноземними юридичними і фізичними особами та особами без громадянства, політичними партіями, профспілковими, релігійними організаціями та юридичними особами, яких вони заснували та громадянами, які за вироком суду відбувають покарання у місцях позбавлення волі або визнані судом недієздатними.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про доступ до публічної інформації» внесено зміни щодо забезпечення права на доступ до публічної інформації до чотирьох кодексів та 52 чинних законів України. Зазначені зміни, окрім модернізації законодавства про доступ до публічної інформації, посилення відповідальності за його порушення, унормування питань оприлюднення та надання інформації її розпорядниками, стосуються також усунення певних суперечностей, колізій законодавства, що були виявлені в процесі практичного застосування законів «Про інформацію»и та «Про доступ до публічної інформації».

Прийнятий  Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про  Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» щодо дострокового припинення повноважень членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення» унормував питання проведення відбору кандидатур на заміщення вакантних посад членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» унормував приведення вітчизняного законодавства до Європейської конвенції про транскордонне телебачення. Введено визначення «телепродажу» та передбачено, що час мовлення та частка телепродажу протягом астрономічної доби та/або години є складовою частиною загального часу мовлення та частки реклами, на яку поширюються встановлені законом часові обмеження.

Ініціаторами та розробниками переважної більшості прийнятих законів та підготовлених законопроектів були народні депутати, члени Комітету Томенко М.В., Княжицький М.Л., Кондратюк О.К., Стець Ю.Я. та інші. Щоденну допомогу надавали їм у цьому працівники  секретаріату Комітету з питань свободи слова та інформації.

22 законопроекти відхилено та знято з розгляду.

Упродовж сьомого скликання Верховна Рада України ухвалила 17 Постанов, ініціаторами й розробниками яких були члени Комітету. До найважливіших, безсумнівно, можна віднести: «Про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2014 року», «Про звернення Верховної Ради України до Міжнародної Федерації Журналістів, Європейської Федерації Журналістів, Асоціації Європейських Журналістів, міжнародної організації "Репортери без кордонів", Міжнародного олімпійського комітету щодо інформаційно-психологічної агресії, що здійснюється засобами масової інформації Російської Федерації проти України», «Про затвердження Положення про акредитацію журналістів і технічних працівників засобів масової інформації при Верховній Раді України», «Про висловлення недовіри Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення за результатами розгляду звіту за 2013 рік» та ін.

Водночас слід визнати, що не все із запланованого вдалося Комітету втілити в життя. Не завершено створення цілісного законодавства щодо роздержавлення друкованих засобів масової інформації.

У найближчій перспективі необхідно розробляти і ухвалювати в парламенті нові редакції законів «Про телебачення і радіомовлення», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» аби ця сфера діяльності відповідала нормам європейського законодавства.

 

ІІІ. Виконання контрольних функцій за дотриманням і реалізацією Конституції України та законів України.

         Нерозривно із законотворчою роботою Комітет з питань свободи слова та інформації активно й цілеспрямовано вів роботу щодо поліпшення якості сучасних інформаційних відносин, розвитку інформаційної сфери і свободи засобів масової інформації.

         Важливі проблеми науково-правового та практичного дослідження перебували в центрі уваги Комітету упродовж усього шостого скликання.

         Комітет постійно співпрацював з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, здійснюючи контроль за її діяльністю, розробляючи та вносячи на розгляд парламенту пропозиції щодо розв'язання кадрових, організаційних  та законодавчих проблем цього органу державної влади.

         Комітет з питань свободи слова та інформації щороку аналізував Звіти Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, заслуховував їх на засіданнях у присутності членів Національної ради та представників громадських організацій, які опікуються проблемами розвитку телерадіоіндустрії. На підставі ухвалених рішень народні депутати - члени Комітету ініціювали розгляд парламентом проекту Постанови «Про висловлення недовіри Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення за результатами розгляду звіту за 2013 рік», який підтримано Верховною Радою України.

         Упродовж скликання Комітет постійно відстежував діяльність Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України щодо відповідності  їхньої діяльності вимогам Конституції та чинних законів України. Керівники державних теле - і радіокомпаній неодноразово запрошувались на засідання Комітету та інформували про роботу Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України.

Комітет з питань свободи слова та інформації проаналізував звіт Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, заслухав його на засіданні у присутності членів Національної ради та представників громадських організацій, які опікуються проблемами розвитку телерадіоіндустрії. На підставі ухваленого рішення народні депутати - члени Комітету ініціювали і внесли на розгляд парламенту відповідний проект Постанови Верховної Ради України. На жаль за 2012 рік звіт Національної ради не прийнято.

         Упродовж скликання Комітет постійно відстежував діяльність Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України щодо відповідності  їхньої діяльності вимогам Конституції та чинних законів України. Керівники державних теле - і радіокомпаній неодноразово запрошувались на засідання Комітету.

15 травня 2013 року проведено комітетські слухання на тему «Впровадження цифрових стандартів мовлення в Україні» за наслідками проведення розроблено рекомендації учасників слухань щодо переходу на цифрове мовлення в Україні відповідно до міжнародної угоди «Женева – 2006» (Регіонального плану цифрової наземної радіомовної служби у смугах частот 174 – 230 МГц та 470 – 862 МГц), підписаної нашою державою як членом Міжнародного союзу електрозв'язку 16 червня 2006 року. При комітеті створена робоча група по напрацюванню законопроекту щодо правового врегулювання проблем, пов’язаних з переходом наземного ефірного телевізійного мовлення на цифрові стандарти.

 Принципову позицію посідав Комітет стосовно захисту прав редакцій засобів масової інформації та журналістів у конфліктах з владою і засновниками. Надто це стосувалося регіональних телерадіокомпаній, обласних та районних газет.

Всі випадки перешкоджання законній професійній діяльності журналістів розглядалися на засіданнях Комітету (36 засідань Комітету на яких розглянуто 31 питання) за участі представників Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, представників органів виконавчої влади. 

         Активна законотворча ініціатива, постійне виконання  контрольних функцій чітко підкріплювалися послідовною і наполегливою участю в роботі  "круглих столів", міжнародних конференцій, семінарів, громадських обговорень нагальних проблем, що поставали перед Комітетом. Кожен законодавчий акт, що готувався в Комітеті, проходив серйозне випробування через журналістський актив.

         Члени Комітету та працівники секретаріату ініціювали і провели спільно з Радою Європи, Європейським Союзом, ОБСЄ, фондом "Відродження", іншими міжнародними інституціями, українськими органами державної влади, вітчизняними та зарубіжними громадськими  осередками  22 таких заходи.

Показовим, що набув позитивного резонансу в суспільстві, став Український Форум з управління Інтернетом IGF-UA, форум «Цифрове мовлення в Україні».

За наслідками засідання «круглого столу» на тему: «Стан, проблеми та перспективи розвитку радіомовлення в Україні» направлено звернення до Президента України та Ради національної безпеки і оборони України  з проханням розглянути на засіданні Ради національної безпеки і оборони України питання про невідкладні заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки України та проаналізувати якість і повноту виконання відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України.

Круглий стіл «Актуальні проблеми застосування законодавства України про доступ до публічної інформації органами державної влади і місцевого самоврядування» напрацював висновки та рекомендації щодо стратегії подальшого практичного застосування чинного законодавства про доступ до публічної інформації органами державної влади і місцевого самоврядування та першочергових кроків Верховної Ради України і Комітету з метою його удосконалення.

Науково-практичний семінар «Актуальні питання виконання органами державної влади Закону України «Про доступ до публічної інформації» опрацював результати практичного застосування законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про інформацію» (нова редакція) органами державної влади різних рівнів, а також розробив рекомендації щодо формування систем обліку інформації в аспекті модернізації інформаційної функції держави.

Експертний семінар «Реформа українського законодавства щодо телерадіомовлення: виклики та рішення в контексті європейських стандартів» напрацював рекомендації експертного обговорення за участю міжнародних експертів Ради Європи актуальних питань нової редакції Закону України «Про телебачення і радіомовлення», що розробляється робочою групою при Комітеті Верховної Ради з питань свободи слова та інформації, насамперед – щодо майбутньої процедури ліцензування, «універсальної послуги», супутникового мовлення, підходів щодо регулювання контенту згідно з європейськими стандартами.

За ініціативи членів Комітету разом з керівниками провідних друкованих видань України («Голос України» та інші), Національною спілкою журналістів України, Держкомітету телебачення і радіомовлення України, Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Української асоціації видавців періодичної преси проведено практичний семінар на якому розглянуто ситуацію, яка склалася з доставкою передплатних періодичних видань. Вироблені пропозиції направлені Кабінету Міністрів України.

         Комітет постійно працював з Національною спілкою журналістів України, Незалежною медіа профспілкою України, Українською асоціацією видавців періодичної преси різними фондами, громадськими осередками, редакціями газет, теле– та радіокомпаній, численними журналістами.

Послідовно й плідно співпрацював Комітет з іншими парламентськими комітетами. Своєчасно розглядав та надсилав до головних комітетів рішення стосовно законопроектів, дотичних до проблем нашого Комітету,  а також проектів, що мали важливе економічне й соціальне значення. За звітний період було підготовлено та прийнято рішення з 42 таких законопроектів. Серед них – про внесення змін до деяких законів України щодо заборони ліцензування та цензурування інформації, що розповсюджується мережею Інтернет, про внесення змін до статті 102 Бюджетного кодексу України (щодо належного соціального захисту журналістів, які живуть і працюють у сільській місцевості, селищах міського типу), про єдині принципи пенсійного забезпечення громадян та стипендії працівникам культури, освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення та деяким іншим категоріям осіб, про посилення уваги до використання державних символів у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, про протидію екстремізму,  про перевезення на таксі та перевезення на замовлення та багато інших.

         Члени Комітету у законотворчій діяльності активно взаємодіяли з парламентськими фракціями стосовно узгодження позицій з ухвалення того  чи іншого проекту закону. Звичайно ж, тут ще існує чимало резервів підвищення ефективності законодавчої роботи, насамперед щодо спільного розроблення та обговорення законопроектів.

        

ІУ. Висновки та пропозиції

         Продовжуючи системне вдосконалення законодавчої бази в інформаційній сфері, профільний Комітет нового скликання має завершити розроблення нових редакцій законів «Про телебачення і радіомовлення», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні».

         Це лише основоположні вектори роботи на найближчу перспективу. Перед новоствореним Комітетом, безперечно, постане ще ряд невідкладних законодавчих питань, які необхідно буде виконати. І лише після того можна буде перейти до формування єдиного законодавчого акту – Інформаційного кодексу України.

         У зв'язку з цим необхідно:

         - чіткіше налагодити взаємодію і співпрацю з Кабінетом Міністрів України, профільними комітетами Верховної Ради України;

         - посилити контрольні функції Комітету по дотриманню чинного законодавства в інформаційній сфері держави;

         - продовжити роботу щодо ширшого залучення журналістів, громадськості до законотворчої роботи, зміцнення свободи слова в Україні;

         - добитися підвищення якості поданих до Верховної Ради України законопроектів всіма суб'єктами законодавчої ініціативи.

         Усі ці завдання має виконати профільний Комітет VІІІ скликання Верховної Ради України.

 

Голова Комітету                                                    Томенко М.В.

 

 

Завідувач секретаріату

        Комітету                                                          Козлов М.В.              

     

         Додаток

Зведена таблиця

результатів законопроектної роботи

Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації

протягом роботи Верховної Ради України УІІ скликання

(грудень 2012 р. – жовтень 2014 р.)

 

I. Закони прийняті Верховною Радою України:

 

№ п/п

Назва прийнятого Закону України

Відповідальний працівник секретаріату

1

Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації (№ 409-УІІ від       04.07.2013 р.)

Глиняна Я.А.

2

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про інформацію» (у новій редакції) та Закону України «Про доступ до публічної інформації», реєстраційний          № 0947 від 12.12.2012 р.

Селецький П.І.

3

Про Суспільне телебачення і радіомовлення України, реєстраційний № 1076 від 12.12.2013 р.

Глиняна Я.А.

4

Про внесення змін до Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (щодо дострокового припинення повноважень членів ради), реєстраційний № 2829 від 17.04.2013 р.

Блищик Л.І.

5

Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення), реєстраційний № 0940 від 12.12.2012 р.

Андріуца М.В.

 

 

ІІ. Прийняті окремі постанови Верховною Радою України:

 

№ п/п

Назва прийнятої постанови

Відповідальний працівник секретаріату

1

Про висловлення недовіри Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення за результатами розгляду звіту за 2013 рік, реєстраційний № 4209д від 27.02.2014 р.

Блищик Л.І.

2

Про забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації у передвиборний період 2014 року, реєстраційний № 4283 від   26.02.2014 р.

Блищик Л.І.

3

Проект Постанови про звільнення Курдіновича О.В. з посади Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, реєстраційний № 4379 від 06.03.2014 р.

Андріуца М.В.

4

Про призначення Наливайка Олега Ігоровича Головою Державного комітету телебачення і радіомовлення України, реєстраційний № 4463 від 17.03.2014 р.

Блищик Л.І.

5

Про звернення Верховної Ради України до Міжнародної Федерації Журналістів, Європейської Федерації Журналістів, Асоціації Європейських Журналістів, міжнародної організації "Репортери без кордонів", Міжнародного олімпійського комітету щодо інформаційно-психологічної агресії, що здійснюється засобами масової інформації Російської Федерації проти України, реєстраційний № 4026а від 05.06.2014р.

Гриценко Ф.В.

6

Про затвердження Положення про акредитацію журналістів і технічних працівників засобів масової інформації при Верховній Раді України, реєстраційний № 2252а від 06.06.2014 р.

Гриценко Ф.В.

 

 

ІІІ. Законопроекти відхилені, не прийняті  Верховною Радою України:

 

№ п/п

№ зк

Дата реєстрації

Назва законопроекту

Відповідальний працівник секретаріату

1

1076-1

12.12.2012

Про Суспільне телебачення і радіомовлення України

Глиняна Я.А.

2

2600-1

04.09.2013

Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації

Гриценко Ф.В.

3

2093а

21.05.2013

Про реформу державної та комунальної преси

Гриценко Ф.В.

4

2600

10.09.2013

Про реформування друкованих засобів масової інформації

Гриценко Ф.В.

5

4297а

17.07.2014

Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо встановлення процедури тимчасового обмеження трансляції та ретрансляції на території України програм телерадіоорганізацій, які не підпадають під юрисдикцію України

Андріуца М.В.

 

ІУ. Законопроекти, які були відкликанні, зняті з розгляду, не включені до порядку денного сесій Верховною Радою України:

 

№ п/п

№ зк

Дата реєстрації

Назва законопроекту

Відповідальний працівник секретаріату

1

2140

30.01.2013

Про захист професійної діяльності журналістів

Гриценко Ф.В.

2

2823

16.04.2013

Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо врегулювання деяких питань розміщення реклами)

Андріуца М.В.

3

2170a

30.05.2013

Про внесення змін до статті 8 Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження рекламування товарів медичними працівниками)

Андріуца М.В.

4

2182a

31.05.2013

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів

Андріуца М.В.

5

3301

20.09.2013

Про внесення змін до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (щодо удосконалення окремих процедур)

Селецький П.І.

6

3503

25.10.2013

Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо врегулювання деяких питань розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті

Андріуца М.В.

7

3503-1

12.11.2013

Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо вдосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті та контролю за дотриманням законодавства про рекламу)

Андріуца М.В.

8

3566

07.11.2013

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів

Андріуца М.В.

9

2142

31.01.2013

Про внесення змін до Закону України "Про захист суспільної моралі" (щодо державного нагляду)

Андріуца М.В.

10

2384

25.02.2013

Про внесення змін до деяких законів України щодо поліпшення доступу осіб з вадами слуху до інформації

Глиняна Я.А.

11

3073

13.08.2013

Про внесення зміни до статті 18 Закону України «Про рекламу» (щодо розміщення реклами на транспортних засобах)

Андріуца М.В.

12

4329

28.02.2014

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо обов'язкового інформування про засновників та власників засобів масової інформації)

Глиняна Я.А.

13

4143

14.02.2014

Про внесення змін до Закону України "Про телебачення та радіомовлення" (щодо визначення поняття національного аудіовізуального продукту та наповнення ним теле-, радіоефірів)

Глиняна Я.А.

14

0945

12.12.2012

Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту прав дітей на безпечний інформаційний простір)

Гриценко Ф.В.

15

2208а

04.06.2013

Про внесення змін до Закону України «Про захист суспільної моралі» (щодо захисту інформаційного простору)

Андріуца М.В.

16

3073-1

20.08.2013

Про внесення змін до статті 18 Закону України «Про рекламу» щодо розміщення реклами на транспорті

Андріуца М.В.

17

5036

05.09.2014

Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо захисту інтересів держави

Глиняна Я.А.

 

У. Не прийняті окремі проекти постанов Верховною Радою України:

 

№ п/п

Назва прийнятої постанови

Відповідальний працівник секретаріату

1

Про звіт Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення за 2012 рік

Блищик Л.І.

2

Проект Постанови про висловлення недовіри Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення за результатами розгляду звіту за 2013 рік, реєстраційний № 4209 від 23.02.2014 р.

Блищик Л.І.

 

УІ. Відхилені, відкликані, зняті з розгляду, не включені до порядку денного  окремі проекти постанов Верховною Радою України:

 

№ п/п

Назва прийнятої постанови

Відповідальний працівник секретаріату

1

Про заслуховування інформації Голови Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення Манжосова В.А. щодо причин виключення телеканалу «Рада» з соціального пакету в деяких регіонах України

Блищик Л.І.

2

Про парламентські слухання «Впровадження цифрових стандартів мовлення в Україні» (20 березня 2013 року)

Блищик Л.І.

3

Про проведення парламентських слухань на тему: «Стратегія розвитку національного телерадіопростору до 2015 року» (вересень 2013 року)

Блищик Л.І.

4

Про звільнення з посади члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Георгієвської Вікторії Володимирівни

Блищик Л.І.

5

Про звільнення з посади члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Баранова Євгена Валерійовича

Блищик Л.І.

6

Про звільнення з посади члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Опілат Ірину Володимирівну

Блищик Л.І.

7

Про звільнення з посади члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Фартушного Миколу Всеволодовича

Блищик Л.І.

8

Постанова про внесення змін до Положення про порядок акредитації журналістів і технічних працівників засобів масової інформації при Верховній Раді України (щодо допуску журналістів, технічних працівників засобів масової інформації до будинків Верховної Ради України), реєстраційний № 2040а від 16.05.2013 р.

Гриценко Ф.В.

9

Проект Постанови про звільнення з посади члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Георгієвської Вікторії Володимирівни, реєстраційний № 3056 від 06.08.2013 р.

Блищик Л.І.

10

Проект Постанови про визнання такими, що втратили чинність, постанов Верховної Ради України про призначення членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (№№ 2363-VI, 2364-VІ, 2366-VI від 29 червня 2010 року; № 387-VIІ від 4 липня 2013 року), реєстраційний № 3729 від 04.12.2013 р.

Блищик  Л.І.

11

Проект Постанови про забезпечення інформаційної безпеки та суверенітету України, недопущення обмежень доступу громадян до інформації та використання радіочастотного ресурсу України у відповідності з вимогами чинного законодавства, реєстраційний № 4401 від 11.03.2014 р.

Самойленко С.Д.

12

Проект Постанови про деякі питання забезпечення інформаційної діяльності Національної радіокомпанії України, реєстраційний № 4292 від 26.02.2014 р.

Глиняна Я.А.

13

Про заборону політичної реклами Митного союзу в Україні як такої, що носить антидержавний характер, суперечить Конституції України та законодавству України, реєстраційний № 2376 від 22.02.2013 р.

Андріуца М.В.

 

УІІ. Законопроекти і окремі постанови, до яких направлено висновки головним комітетам Верховної Ради України протягом роботи Верховної Ради України:

 

№ п/п

Назва законопроекту

Відповідальний працівник секретаріату

1

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення безпеки дорожнього руху та регулювання дозвільної системи здійснення міжнародних перевезень пасажирів і вантажів, реєстраційний № 1125 від 19.12.2012 р.

Андріуца М.В.

2

Про внесення змін до Цивільного кодексу України щодо вилучення поняття негативна інформація, реєстраційний № 1257 від 11.01.2013 р.

Гриценко Ф.В.

3

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення механізму запобігання та протидії корупції), реєстраційний № 2429 від 01.03.2013 р.

Селецький П.І.

4

Про заборону фінансових пірамід в Україні, реєстраційний № 2700 від 03.04.2013 р.

Андріуца М.В.

5

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони проявів сексизму у рекламі, реєстраційний № 2028а від 16.05.2013 р.

Андріуца М.В.

6

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безперешкодного перегляду громадянами програм універсальної програмної послуги, реєстраційний № 2086а від 21.05.2013 р.

Глиняна Я.А.

7

Про внесення змін до Закону України «Про комітети Верховної Ради України» (щодо доступу засобів масової інформації до засідань комітетів Верховної Ради України), реєстраційний № 2153а від 27.05.2013 р.

Гриценко Ф.В.

8

Про єдині принципи пенсійного забезпечення громадян та стипендії працівникам культури, освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення та деяким іншим категоріям осіб, реєстраційний № 2250а від     06.06.2013 р.

Гриценко Ф.В.

9

Про внесення змін до статті 1 Податкового кодексу України щодо визначення механізму сплати окремих платежів, реєстраційний № 3093 від 15.08.2013 р.

Андріуца М.В.

10

Про внесення змін до Закону України «Про комітети Верховної Ради України» (щодо забезпечення відкритості і гласності роботи комітетів), реєстраційний № 2816 від 16.04.2013 р.

Самойленко С.Д.

11

Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення вищими навчальними закладами на платній основі інформаційної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, реєстраційний № 2530 від 13.03.2013 р.

Селецький П.І.

12

Про внесення змін до законодавчих актів України щодо посилення боротьби зі зловживаннями у сфері продажу, споживання і реклами пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв, реєстраційний № 2062 від 21.01.2013 р.

Андріуца М.В.

13

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку інформування населення про результати роботи органів внутрішніх справ та прокуратури, реєстраційний № 2288 від 13.02.2013 р.

Селецький П.І.

14

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення механізму запобігання та протидії корупції), реєстраційний № 2429 від 01.03.2013 р.

Селецький П.І.

15

Про внесення змін до деяких законів України щодо заборони ліцензування та цензурування інформації, що розповсюджується мережею Інтернет, реєстраційний   № 2046а від 17.05.2013 р.

Глиняна Я.А.

16

Про внесення змін до статті 102 Бюджетного кодексу України (щодо належного соціального захисту журналістів, які живуть і працюють у сільській місцевості, селищах міського типу), реєстраційний № 2249а від 06.06.2013 р.

Гриценко Ф.В.

17

Про внесення змін до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» щодо забезпечення оприлюднення інформації про закупівлі, реєстраційний № 2313а від 18.06.2013 р.

Самойленко С.Д.

18

Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення, реєстраційний № 2393а від 21.06.2013 р.

Андріуца М.В.

19

Про внесення змін до статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (щодо відкритості відомостей Державного реєстру прав), реєстраційний № 3378 від 08.10.2013 р.

Селецький П.І.

20

Про протидію екстремізму, реєстраційний № 3718 від 02.12.2013р.

Селецький П.І.

21

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення додаткових умов для реалізації конституційних прав громадян шляхом використання інформаційних комунікаційних технологій, реєстраційний № 3681 від 22.11.2013р.

Селецький П.І.

22

Про посилення уваги до використання державних символів у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, реєстраційний       3683 від 22.11.2013 р.

Блищик Л.І.

23

Про внесення змін до Закону України "Про бібліотеки і бібліотечну справу" (щодо приватизації будівель), реєстраційний № 3653 від 20.11.2013р.

Самойленко С.Д.

24

Про внесення змін до деяких законів України (щодо імплементації вимог Директиви ЄС про недобросовісну комерційну практику), реєстраційний № 3504 від 25.10.2013р.

Андріуца М.В.

25

Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення гарантій законної професійної діяльності журналістів, реєстраційний № 4013 від 24.01.2014 р.

Гриценко Ф.В.

26

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо поліпшення інвестиційної привабливості ринку телекомунікацій України, реєстраційний            № 2573а від 11.07.2013 р.

Глиняна Я.А.

27

Проект Закону про організації, які отримують фінансування з-за кордону, реєстраційний № 4041 від 28.01.2014 р.

Селецький П.І.

28

Проект Постанови про заходи щодо стабілізації економіки України, скорочення бюджетних витрат та інтенсифікації державного управління, реєстраційний № 4273 від 25.02.2014 р.

Андріуца М.В.

29

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо публікації даних про відшкодування ПДВ, реєстр. № 4384 від 07.03.2014 р.

Гриценко Ф.В.

30

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо сприяння отриманню інформації про пільги та інші види соціального захисту, реєстраційний № 3083 від 14.08.2013 р.

Гриценко Ф.В.

31

Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб" щодо державної охорони Національного банку України, Державної казначейської служби України та її територіальних органів, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, реєстраційний № 4416 від 12.03.2014 р.

Блищик  Л.І.

32

Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про статус народного депутата України" щодо обмеження прав народних депутатів України на проживання в службових жилих приміщеннях, реєстр. № 4439 від 13.03.2014 р.

Самойленко С.Д.

33

Проект Закону про внесення доповнень до Цивільного кодексу України (щодо гарантування права фізичної особи на доступ до Інтернету), реєстр. № 4715 від 16.04.2014 р.

Гриценко Ф.В.

34

Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (щодо підзвітності перед населенням), реєстр. № 4594 від 27.03.2014 р.

Гриценко Ф.В.

35

Проект Закону про внесення змін до статті 3 Регламенту Верховної Ради України (щодо забезпечення доступу громадян на пленарні засідання Верховної Ради України), реєстр. № 4592 від    27.03.2014 р.

Селецький П.І.

36

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо права споживачів на фото- і відео зйомку у місцях продажу товарів), реєстр. № 3698 від 27.11.2013 р.

Андріуца М.В.

37

Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії інформаційній агресії іноземних держав, реєстраційний № 4263а від 07.07.2014 р.

Блищик Л.І.

38

Проект Закону про засади інформаційної безпеки України, реєстраційний № 4949 від 28.05.2014 р.

Селецький П.І.

39

Проект Постанови про сприяння розширенню мовлення українських телевізійних каналів за кордоном, реєстраційний № 4213а від 02.07.2014 р.

Блищик Л.І.

40

Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вибори народних депутатів України" (щодо виключення поняття "політична реклама" та усунення протиріч між окремими нормами Закону), реєстраційний № 4336а від 22.07.2014 р.

Андріуца М.В.

41

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо захисту інформаційного телерадіопростору України, реєстраційний № 4443а від 08.08.2014 р.

Глиняна Я.А.

42

Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відкритості інформації про доходи високо посадовців, реєстраційний № 4378а від 25.07.2014 р.

Козлов М.В.